reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Kohári

Štefan Kohári

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý na blogu nemieni odhaľovať svoju dušu, ale poukazovať na to, čo by sme možno vidieť mali, no nie vždy vidíme... Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRecenzieSúkromnéNezaradené

reklama

Recenzie

Autá 2 3D (Bleskový McQueen zmizne z detských políc...)

Štefan Kohári

Autá 2 3D (Bleskový McQueen zmizne z detských políc...)

Autá 2 3D. Už samotný názov v podaní dieťaťa, ktoré o návšteve kina rozpráva starým rodičom, znie kuriózne. Nie, starkí, dedkovia a babky, dieťa nie je pomýlené, ono pozná čísla, iba zblbnuté z reklám nevie v krátkosti povedať, že bolo na 2. časti animovaného filmu Autá v 3D verzii. A ak má dieťa vysvetliť, čo to 3D vlastne je, po zhliadnutí tohto filmu je úplne logická odpoveď: „Keď potrebujete okuliare, aby ste film videli normálne!" V prípade tohto filmu totiž značka 3D naozaj neobsahovala nič iné...

  • 26. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 627x
  • 7
Kód 9

Štefan Kohári

Kód 9

Jozefa Banáša som donedávna vnímal len ako politika, či otca Adely Banášovej, a preto som jeho literárnu tvorbu vnímal odmietavo ešte predtým, než som si ju vôbec prečítal (názvy ako Idioti v politike či Zastavte Dubčeka! vo mne vopred vyvolávali odmietavý postoj prečítať si čokoľvek od neho). Kým som sa so svojimi študentmi nezúčastnil jednej besedy s ním. A neprečítal som si jeho knihu. Kód 9.

  • 17. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 480x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu